Novo na Bioteka.hr

Želite najbolju znanstvenu edukaciju? Dođite u Bioteku!

Lošinj 2Udruga Bioteka za vrijeme proljetnih praznika organizira svoj popularni proljetni ciklus znanstvenih radionica, odobren od Agencije za odgoj i obrazovanje. Za vrlo pristupačnu cijenu, djeci između 7 i 12 godina omogućili smo putovanje u fantastičan svijet znanosti gdje će dobiti priliku biti pravi znanstvenici.

Izdvojili smo

Provjeri znanje

Pripremili smo zabavan i zanimljiv način testiranja tvog znanja iz prirode i biologije: kviz! Kvizovi su razvrstani po razredima, a svaki se sastoji od 25 pitanja.

Bioteka izvještava

PANDA logoUpoznajte PANDU - projektnu nastavu za darovitu djecu!

Došlo je vrijeme da podijelimo s vama koliko nam je super i koliko uživamo u provođenju projekta „PANDA" kojega svaki tjedan provodimo s našim polaznicima, darovitim osnovnoškolcima od 1. do 4. razreda dviju zagrebačkih osnovnih škola, OŠ Dragutina Tadijanovića i OŠ Grigora Viteza kojima su se pridružili Biotekini „stari" članovi i članice koji već godinu i pol redovito pohađaju program znanstvenih radionica.

Pojam tjedna

BIOLOŠKA EVOLUCIJA

Prvi znanstvenik koji je postavio temelje teoriji evolucije prirodnim odabirom (selekcijom) bio je engleski prirodoslovac Charles Darwin, koji je do zaključaka da su vrste promjenjive (da iz jedne vrste tijekom dugog niza godina može nastati druga vrsta) došao proučavajući i uspoređujući razne biljke i životinje tijekom i nakon svojeg putovanja oko svijeta. Doznaj više!

Video preporuka

Izdvojena fotografija

Voda (foto: Flickr)

Klikni i doznaj što predstavlja ova fotografija!