Biotekin vikend znanosti u Malom Lošinju!
Autor Kristina Duvnjak 15.7.2016. ( 1120 pročitano ) Članci istog autora

Radionice udruge Bioteka (foto: Udruga Bioteka)Nakon prošlogodišnjeg pothvata s trotjednim Ljetnim znanstvenim kampom u Lošinju i ove godine Bioteka se sa svojim znanstvenim programom vraća u najveći grad na našim otocima - Mali Lošinj!

Treću godinu zaredom Bioteka surađuje s Plavim svijetom kako bi djeci omogućila da postanu pravi mali znanstvenici na nekoliko dana. Ove godine udruga Bioteka organizira Ljetni dvodnevni znanstveni kamp za sve osnovnoškolce koji su znatiželjni pogledati što im to ljetni znanstveni program može ponuditi.

Ljetni znanstveni kamp 2016. u Malom Lošinju namijenjen je osnovnoškolskoj djeci između 6. i 12. god., a cilj je da svako dijete na vlastitom iskustvu istraži kako je to biti znanstvenik u laboratoriju, morski biolog koji otkriva dubine Jadranskog mora ili istraživač koji će smisliti kako riješti problem plastike u moru. Program se odvija u petak i subotu, 22. i 23. srpnja, od 10:30 do 13h u Opravilištu za kornjače na Sunčanoj uvali Malog Lošinja.

Lošinj 1Lošinj 2                               Ljetni znanstveni kamp 2015. u Malom Lošinju!

Pogledajte raspored, kako se prijaviti i pridružite svoje malce ovom programu! Vidimo se!

Petak, 23. Srpnja (10:30h – 13h)

U potrazi za vitaminskom bombom

Aaaaaaapcihaaaaaaa! Prehlađen si i dobro bi ti došao vitamin C? Možemo ti pomoći! Saznaj ima li više vitamina C u brokuli ili u limunu, te kako slavni C pomaže. Kad na kraju sam osmisliš i pripremiš vitaminsko piće, u ustima će ti eksplodirati vitaminska bomba!

Skrivene boje lišća

Jesu li listovi zaiste te boje koju vidimo? Na ovoj radionici skrivene boje lišća izlaze na vidjelo!

Subota, 22. Srpnja (10:30 -13h)

A kad si ti nastao?

Slagajući crteže na vremensku crtu, naučiti kako i kada se odvijala evolucija kralježnjaka. Nakon ove radionice sigurno ćete znati da dinosauri nisu praživotinje.

Mreža života

Što je to hranibena mreža i što nas sve ona može naučiti? Kakve veze ima grah s balonima? Možda zvuči neobično,  ali zagonetku otkrivamo na radionici.

NAPOMENA:

Radionice su besplatne za djecu od 6 do 12 godina. Broj mjesta je ograničen na 12, stoga molimo zainteresirane da prijave djecu na kristina.duvnjak@bioteka.hr. Hvala!

Ljetni znanstveni kamp 2016. u Lošinju sufinanciran je sredstvima grada Malog Lošinja. Zahvaljujemo na potpori!

Ocjena: 10.00 (1 glas) - Ocijeni vijest -
Prethodni članak Sljedeći članak Stranica pripremna za print Pošalji članak prijatelju Napravi pdf od članka

Ostali članci
08.10.2019. - Odabrano je 20 škola za sudjelovanje u projektu LORA!
17.9.2019. - Produljen je rok za prijavu škola za projekt LORA!
08.9.2019. - Poziv osnovnim školama za sudjelovanje u inventivnom projektu za obrazovanje
31.8.2018. - Uspješno dovršen 2. razred PANDA edukacije!
01.11.2017. - Započeo projekt "PANDA 2 - projektna nastava za darovitu djecu"

Komentari su vlasništvo autora. Bioteka.hr ne odgovara za sadržaj u komentarima.

Poveznice

Korisničko ime:

Bioteka novi logo

Bioteka - udruga za promicanje biologije i srodnih znanosti

© sva prava pridržana, 2019.