Želiš probati hodati po vodi?
Autor Bioteka.hr 04.9.2013. ( 1494 pročitano ) Članci istog autora

Dođite na Znanstveni piknik! (foto: Znanstveni piknik)Dragi naši mladi čitatelji, sigurno ste do sada već čuli za Znanstveni piknik! To je onaj super cool znanstveni show koji je prošle godine po prvi puta održan u Hrvatskoj u parku Boćarskog doma i oduševio je čak 10 tisuća posjetitelja. Drugo izdanje Znanstvenog piknika se bliži i zato čitaj dalje da vidiš što te sve čeka.

Kada?

Sve će se odviti u nedjelju 15. rujna, a opsežan znanstveno – zabavni program odvijat će se od 10 sati ujutro do barem 20 sati navečer.

Gdje?

Od matematike do psihologije, od kemije do umjetnosti, park Boćarskog doma u Zagrebu bit će mjesto za sve one željne interesantnih stvari koje mogu donijeti osmijeh na lica i natjerati nas da se zamislimo oko određene pojave ili problema.

Tko?

Zagreb će ugostiti znanstvenike i znanstvene komunikatore iz devet zemalja, koji će u Hrvatskoj pokazati zašto oni vole znanost i kako približavaju znanost svima onima koji ju možda ne primjećuju u svakodnevnom životu. Stižu nam gosti iz SAD-a, Velike Britanije, Francuske, Italije, Njemačke, Austrije, Estonije i Slovenije. Zajedno sa svojim hrvatskim prijateljima ponudit će vam dio znanstvene čarolije!

Radionice na Pikniku (foto: Znanstveni piknik)

I udruga Bioteka će sudjelovati na Pikniku stoga pažljivo prati naše stranice jer ćemo uskoro objaviti i kompletan program, pa ćeš moći vidjeti što te sve očekuje.

Što?

U ispunjenom programu svatko će pronaći ponešto za sebe. Dok će nešto mlađe oduševljavati razni eksperimenti, koje će i sami moći izvoditi, kazališne predstave, eksplozije i zanimljive radionice, stariji će moći biti oduševljeni istim stvarima i probuditi znatiželju u sebi.

Kako stvari funkcioniraju, zbog koga možemo hodati po vodi, kako pravilno dijeliti među sobom, kako stvarati glazbu pomoću znanosti, tek su neka od pitanja na koja će odgovor dati popularizatori znanosti iz Hrvatske i svijeta.

Osim aktivnosti, bit će tu i gastro kutak kako bi mogli provesti cijeli dan u prirodi na najpametnijem Pikniku godine.

Za više informacija posjeti stranicu: www.znanstvenipiknik.hr

Znanost je zabavna! Vidimo se na pikniku. Smile

Ovako je bilo prošle godine (foto: Znanstveni piknik)

Kako su se Biotekini članovi proveli prošle godine, pogledaj u našoj galeriji fotografija na Facebooku na ovom linku!

Prethodni članak Sljedeći članak Stranica pripremna za print Pošalji članak prijatelju Napravi pdf od članka

Ostali članci
17.9.2020. - Bioteka otvorila upise u novu sezonu STEM radionica!
08.10.2019. - Odabrano je 20 škola za sudjelovanje u projektu LORA!
17.9.2019. - Produljen je rok za prijavu škola za projekt LORA!
08.9.2019. - Poziv osnovnim školama za sudjelovanje u inventivnom projektu za obrazovanje
31.8.2018. - Uspješno dovršen 2. razred PANDA edukacije!

Komentari su vlasništvo autora. Bioteka.hr ne odgovara za sadržaj u komentarima.

Poveznice

Korisničko ime:

Bioteka novi logo

Bioteka - udruga za promicanje biologije i srodnih znanosti

© sva prava pridržana, 2019.