Cool radionice Znanstvenog piknika
Autor Bioteka.hr 06.9.2013. ( 1481 pro─Źitano ) ─îlanci istog autora

Robonov - robot koji pleše (foto: Znanstveni piknik)Izradi ─Źudnovatog robota ili svoj vlastiti model dinosaura. Otkrij imaš li šanse postati ─Źlanom posade svemirskog broda ili se poigraj s Robonovom, robotom koji pleše! Ovo je tek kap u moru uzbudljivih radionica koje vam je pripremila ekipa Znanstvenog piknika koji se u nedjelju, 15. rujna ve─ç drugu godinu odr┼żava u zagreba─Źkom parku Bo─çarskog doma.

Od 10 do 20 sati na otvorenoj lokaciji bit ─çe smješteno preko 20 punktova na kojima ─çe više od 40 sudionika iz Hrvatske i svijeta svojim nastupima biti dio bogatog i inspirativnog programa koji na zabavno-interaktivan na─Źin, objedinjuje kemiju, fiziku, matematiku, biologiju, geologiju, psihologiju i druge znanstvene discipline. Znanost u formi piknika savršena je forma koja poga─Ĺa pravu sr┼ż sadr┼żaja – dru┼żenje i zabavu, a ove godine organizatori su, pored ostalog programa pripremili zaista široku lepezu interaktivnih radionica za sve uzraste - od 3 do 93 godine.

Znanstveni piknik idealna je prilika za tebe, tvoje prijatelje i roditelje, da na jedan dan otkrijete zabavnu stranu znanosti i budete dio prave znanstvene ─Źarolije! Ponesite svoje najdra┼że grickalice, spalite ih na Znanstvenom pikniku i izra─Źunajte njihovu kalorijsku vrijednost. Budite dio testiranja kandidata za zapošljavanje za radna mjesta na me─ĹuzvjezdanomRadionice na Pikniku (foto: Znanstveni piknik) svemirskom brodu. Surfajte na vlastitim mo┼żdanim valovima. Poigrajte se s Robonovom, robotom koji pleše.

Saznajte kako radi Van de Graafov generator, napravite bateriju od krumpira ili pravi mali grad svjetlosti. Crtajte po mlijeku, stvorite dugu u epruveti i natjerajte špagete da plešu. Napravite vulkan, lava lampu ili svog ljigavca. U Baltazargradu izgradite i zasadite svoju vjetrenja─Źu, sudjelujte u izradi pravog malog uspješnog hranidbenog lanca na livadi parka ili krenite na glazbeno putovanje svijetom koje ─çe vam pokazati na─Źine na koji se glazba stvara uz pomo─ç – ustiju i ruku!

Ve─çina radionica otvorenog je tipa, no za neke od njih potrebno je prijaviti se unaprijed putem online obrasca koji je otvoren do 13.rujna. Stoga, po┼żuri s prijavom jer je interes velik, a broj mjesta ograni─Źen. Na radionicama zatvorenog tipa od online CSI istra┼żitelja nau─Źit ─çeš kako se zaštititi na internetu, a to je ujedno i prva radionica koja ─çe imati dio za roditelje i posebno za klince.

Mo─çi ─çeš se vratiti u prošlost kako bi stvorio vlastiti model dinosaura ili fosila. Za ljubitelje SF-a tu su ─Źak dvije radionice koje otvaraju vrata u svijet robotike odgovaraju─çi na pitanja - što je robot, kako radi te kako ga nau─Źiti da radi to─Źno ono što mi ┼żelimo? Mo─çi ─çeš slo┼żiti bateriju iz vo─ça, igrati se Indiane Jonesa i nau─Źiti kako dešifrirati tajno pismo ili saznati zašto je kristal izvana simetri─Źan i kako izgleda iznutra.

Park Bo─çarskog doma u nedjelju, 15. rujna bit ─çe mjesto doga─Ĺanja pregršt šarenih, zabavnih, intrigantnih pokusa, nevjerojatnih ─Źinjenica, fantasti─Źnih izlo┼żaka, predstava i radionica. Na tebi je samo da izabereš nešto iz bogatog programa i postaneš dio najzabavnijeg piknika ove jeseni!

Ulaz je besplatan! Smile

Ocjena: 7.00 (1 glas) - Ocijeni vijest -

10.10.2017. - Udruga Bioteka zapošljava!
06.10.2017. - Otklju─Źavamo tajne ┼żivog svijeta u Sv. Martinu na Muri!
05.10.2017. - Otklju─Źavamo tajne ┼żivog svijeta u Op─çini Gola!
11.9.2017. - Do─Ĺite na besplatne STEM radionice!
10.8.2017. - Ljetni znanstveni kamp 2017. u Malom Lošinju