Provedi subotu na otvorenom!
Autor Bioteka.hr 28.5.2014. ( 2046 pročitano ) Članci istog autora

Provedi subotu na otvorenom! Vrijedni edukatori iz Bioteke su mislili i mislili te smislili zabavne istraživačke radionice na otvorenome! Kada, gdje, kako? Otkrij u nastavku!

Za sve osnovnoškolce pripremili smo dvije radionice – biljnu i životinjsku! Teško nam je odlučiti koja je bolja i zanimljivija, stoga je najbolje da ti proučiš program i odabereš koja ti se više sviđa:

BiljkePark Stara Trešnjevka je možda malen, ali krije brojne zanimljive vrste biljaka. Jesi li kada čuo za likvidambar ili možda javor? Znaš li kako izgledaju? Ova (i još neka) zanimljiva stabla moći ćeš upoznati u Parku. Naučit ćeš ih razlikovati, saznati kako odrediti koliko su visoka, ali ćeš moći i istražiti kako neki dijelovi biljaka izgledaju pod povećalom. Osim toga, promatrat ćemo i listove pod mikroskopom te ćeš vidjeti kako se u jednom malom listu krije pravi čudesan svijet!

Biljke

Majmun

Voliš životinje? Kako ti se sviđaju kukci? U ovoj radionici ćeš naučiti sve o njima. Kako ih skupiti uz pomoć jednog totalno cool uređaja (bez da ih dotakneš), kako saznati koje vrste smo skupili i kako kukci uopće izgledaju pod povećalom? Proučavat ćemo i leptire, ali i kukce koji žive u vodi. Uz sve to ćemo i igrati neke zabavne igre!

Leptiri

Zvuči odlično, gdje i kada da dođem?

Radionice o biljkama i životinjama dostupne su svake subote u prostorijama udruge Bioteka (Okićka 7 na Trešnjevci u Zagrebu): biljke od 9:30h do 11:30h te životinje od 11:30h do 13:30h.

Kako se prijaviti?

Prijavite se na mail prof. biologije Kristini na kristina.duvnjak@bioteka.hr ili za sve detaljnije informacije nazovite Biotekin telefon na: 095/ 2911-984.

Cijena svake radionice je 100kn te se održava ukoliko se prijavi najmanje petero djece.

Uhvati me ako možeš!

Vidimo se!

P.S. ako nisi raspoložen za hvatanje kukaca i proučavanje biljaka, svaki dan održavamo laboratorijske radionice u našim prostorima. Što se sve nudi, možeš proučiti na ovom linku.

NAPOMENA: Dio radionica odvija se preko puta Udruge u obližnjem Parku Stara Trešnjevka.

Prethodni članak Sljedeći članak Stranica pripremna za print Pošalji članak prijatelju Napravi pdf od članka

Ostali članci
17.9.2020. - Bioteka otvorila upise u novu sezonu STEM radionica!
08.10.2019. - Odabrano je 20 škola za sudjelovanje u projektu LORA!
17.9.2019. - Produljen je rok za prijavu škola za projekt LORA!
08.9.2019. - Poziv osnovnim školama za sudjelovanje u inventivnom projektu za obrazovanje
31.8.2018. - Uspješno dovršen 2. razred PANDA edukacije!

Komentari su vlasništvo autora. Bioteka.hr ne odgovara za sadržaj u komentarima.

Poveznice

Korisničko ime:

Bioteka novi logo

Bioteka - udruga za promicanje biologije i srodnih znanosti

© sva prava pridržana, 2019.