Proslavite rođendan s Biotekom!
Autor Jelena Likić 15.2.2015. ( 62961 pročitano ) Članci istog autora

Znanstvene radionice za osnovnoškolce „Bioteka u pokretu" već su dobro poznate našim malim polaznicima, njihovim roditeljima i našim dragim čitateljima.  No,  jeste li znali da s nama vaš osnovnoškolac/ka može na zaista poseban način provesti rođendan?

Znanstvena rođendaonica u Bioteki na jedinstven način slavi rođendan vašeg  osnovoškolca/ke! U našim prostorima rođendani postaju prava mala proslava znatiželjnosti djece koja u veseloj atmosferi  kroz igru i zabavu otkrivaju nova znanja i svjetove. Biotekine rođendaonice mjesto su za zaljubljenike u znanost, prirodu, biljke, životinje, laboratorijske radionice, a ako je nekim slučajem ta ljubav u svojim začecima, sigurno smo da će ovi rođendani tu iskru uspjeti razbuktati, barem ako je suditi prema dosadašnjim rođendanskim proslavama.

foto: Udruga Bioteka                                   foto: Udruga Bioteka foto: Udruga Bioteka

Znanstvene rođendaonice u Bioteki traju 3h u terminu koji sami izaberete, a podijeljeni su u dvije cijeline. Prva cijelina se odnosi na znanstveni pokus po odabiru slavljenika/ce koji traje nešto više do sat vremena. Nakon toga rođendan kreiramo prema željama slavljenika/ice; možemo se natjecati u rođendanskom kvizu, igrati različite društvene igre, plesati, pjevati pa i preskakivati konopac u dvorištu ako nam vrijeme to dopusti. Naravno, potrebno je naći vremena i za osvježenje te šećer (na kraju): rođendansku tortu!

Dosadašnje rođendanonice u Bioteki usrećile su i mlađe i starije polaznike i njihove vršnjake te se nadamo da će se one svidjeti i vama!  Do neke skore proslave, donosimo Vam ukratko najvažnije informacije, a za sva pitanja slobodno nam se javite na navedeni kontakt.

Tko?

Bioteka - udruga za promicanje biologije i srodnih znanosti. Naši najpoznatiji projekti su: Biologija.com.hr, Bioteka.hr, Bioteka u pokretu - ciklus znanstvenih radionica za djecu.

Gdje?

U udruzi Bioteka, Okićka 7 (Trešnjevka). Termin u trajanju od  3 sata po Vašem odabiru.

Za koga?

Djecu od 6 do 12 godina.

Cijena

1200 kn (do 15 djece). Mjesto za svako sljedeće dijete se plaća 50kn. Cijena obuhvaća provedbu i troškove jedne naše radionice po vašem izboru, dvije stručne edukatorice koje vode znanstvenu rođendaonicu u trajanju od 3h. Tortu, sokove i grickalice osiguravaju roditelji.

Kontakti

Biotekin tel:  095/ 2911 - 984

e- mail: kristina.duvnjak@bioteka.hr

Na oba kontakta javit će Vam se naša Kristina Duvnjak, prof. biologije, koordinatorica programa radionica za djecu i mlade te izvršna direktorica udruge Bioteka.

Prethodni članak Sljedeći članak Stranica pripremna za print Pošalji članak prijatelju Napravi pdf od članka

Ostali članci
17.9.2020. - Bioteka otvorila upise u novu sezonu STEM radionica!
08.10.2019. - Odabrano je 20 škola za sudjelovanje u projektu LORA!
17.9.2019. - Produljen je rok za prijavu škola za projekt LORA!
08.9.2019. - Poziv osnovnim školama za sudjelovanje u inventivnom projektu za obrazovanje
31.8.2018. - Uspješno dovršen 2. razred PANDA edukacije!

Komentari su vlasništvo autora. Bioteka.hr ne odgovara za sadržaj u komentarima.

Poveznice

Korisničko ime:

Bioteka novi logo

Bioteka - udruga za promicanje biologije i srodnih znanosti

© sva prava pridržana, 2019.