Proslavite ro─Ĺendan s Biotekom!
Autor Jelena Liki─ç 15.2.2015. ( 61826 pro─Źitano ) ─îlanci istog autora

Znanstvene radionice za osnovnoškolce „Bioteka u pokretu" ve─ç su dobro poznate našim malim polaznicima, njihovim roditeljima i našim dragim ─Źitateljima.  No,  jeste li znali da s nama vaš osnovnoškolac/ka mo┼że na zaista poseban na─Źin provesti ro─Ĺendan?

Znanstvena ro─Ĺendaonica u Bioteki na jedinstven na─Źin slavi ro─Ĺendan vašeg  osnovoškolca/ke! U našim prostorima ro─Ĺendani postaju prava mala proslava znati┼żeljnosti djece koja u veseloj atmosferi  kroz igru i zabavu otkrivaju nova znanja i svjetove. Biotekine ro─Ĺendaonice mjesto su za zaljubljenike u znanost, prirodu, biljke, ┼żivotinje, laboratorijske radionice, a ako je nekim slu─Źajem ta ljubav u svojim za─Źecima, sigurno smo da ─çe ovi ro─Ĺendani tu iskru uspjeti razbuktati, barem ako je suditi prema dosadašnjim ro─Ĺendanskim proslavama.

foto: Udruga Bioteka                                   foto: Udruga Bioteka foto: Udruga Bioteka

Znanstvene ro─Ĺendaonice u Bioteki traju 3h u terminu koji sami izaberete, a podijeljeni su u dvije cijeline. Prva cijelina se odnosi na znanstveni pokus po odabiru slavljenika/ce koji traje nešto više do sat vremena. Nakon toga ro─Ĺendan kreiramo prema ┼żeljama slavljenika/ice; mo┼żemo se natjecati u ro─Ĺendanskom kvizu, igrati razli─Źite društvene igre, plesati, pjevati pa i preskakivati konopac u dvorištu ako nam vrijeme to dopusti. Naravno, potrebno je na─çi vremena i za osvje┼żenje te še─çer (na kraju): ro─Ĺendansku tortu!

Dosadašnje ro─Ĺendanonice u Bioteki usre─çile su i mla─Ĺe i starije polaznike i njihove vršnjake te se nadamo da ─çe se one svidjeti i vama!  Do neke skore proslave, donosimo Vam ukratko najva┼żnije informacije, a za sva pitanja slobodno nam se javite na navedeni kontakt.

Tko?

Bioteka - udruga za promicanje biologije i srodnih znanosti. Naši najpoznatiji projekti su: Biologija.com.hr, Bioteka.hr, Bioteka u pokretu - ciklus znanstvenih radionica za djecu.

Gdje?

U udruzi Bioteka, Oki─çka 7 (Trešnjevka). Termin u trajanju od  3 sata po Vašem odabiru.

Za koga?

Djecu od 6 do 12 godina.

Cijena

1200 kn (do 15 djece). Mjesto za svako sljede─çe dijete se pla─ça 50kn. Cijena obuhva─ça provedbu i troškove jedne naše radionice po vašem izboru, dvije stru─Źne edukatorice koje vode znanstvenu ro─Ĺendaonicu u trajanju od 3h. Tortu, sokove i grickalice osiguravaju roditelji.

Kontakti

Biotekin tel:  095/ 2911 - 984

e- mail: kristina.duvnjak@bioteka.hr

Na oba kontakta javit ─çe Vam se naša Kristina Duvnjak, prof. biologije, koordinatorica programa radionica za djecu i mlade te izvršna direktorica udruge Bioteka.

31.8.2018. - Uspješno dovršen 2. razred PANDA edukacije!
01.11.2017. - Zapo─Źeo projekt "PANDA 2 - projektna nastava za darovitu djecu"
10.10.2017. - Udruga Bioteka zapošljava!
06.10.2017. - Otklju─Źavamo tajne ┼żivog svijeta u Sv. Martinu na Muri!
05.10.2017. - Otklju─Źavamo tajne ┼żivog svijeta u Op─çini Gola!

´╗┐´╗┐´╗┐