Novo mjesto u gradu za Biotekine radionice!
Autor Kristina Duvnjak 19.2.2015. ( 1537 pročitano ) Članci istog autora

Bioteka u pokretu (ilustracija: Valentina Dominić)

Naša Bioteka-udruga za promicanje biologije i srodnih znanosti u suradnji s Društvom  za promicanje hrvatske kulture i baštine "Šokadija-Zagreb", donosi naše znanstvene radionice za osnovnoškolce „Bioteka u pokretu“ na lijepu i atraktivnu lokaciju u gradu Zagrebu.  Na  adresi Bužanova 22, čeka nas veselo društvo Šokadije,  a  nadamo se da će u ovim prostorima uskoro odzvanjati veseli i znatiželjni glasovi malih istraživača.

Za sve one koje  zanima kako izolirati DNA, kako otkriti skrivene šećere ili kako izmjeriti koliko zraka stane u pluća, naše radionicu su pravo mjesto za njih jer će sve ove pokuse i još puno više njih dobiti priliku napraviti (skoro) samostalno i time osjetiti kako je to biti znanstvenik na svojoj koži. Ovom prilikom su one dostupne subotom na već spomenutom  mjestu.

Ukratko Vam donosimo najvažnije informacije,  a za sva pitanja slobodno nam se obratite na navedene kontakte.

KADA?

Radionice će se odvijati svake svaku subote od 10 h, a traju oko sat vremena. Prvi termin je 07. ožujka 2015., a termin subotom malim istraživačima će biti dostupan do kraja mjeseca lipnja. Svake subote je nova radionica na rasporedu, a točan raspored pogledajte na kraju članka.

GDJE?

U prostorima društva  „Šokadije-Zagreb“, Bužanova 22.

ZA KOGA?

Najprikladniji uzrast za radionice je 6-12 godina.

KOLIKO?

Na radionici može sudjelovati od 10 do 15 djece. Mjesečna članarina za radionice“ Bioteka u pokretu“ u suradnji s društvom Šokadija- Zagreb iznosi 200kn, a ona obuhvaća 4 radionice mjesečno (četiri subote).

TKO?

Radionice vodi Kristina Duvnjak, prof. biologije i koordinatorica programa radionica za djecu i mlade, udruge Bioteka.  Svi zainteresirani roditelji mogu prijaviti svoju djecu na: kristina.duvnjak@bioteka.hr ili na Biotekin broj telefona 095/2911-984 do 06. ožujka 2015.

RASPORED ZA OŽUJAK:

NAZIV RADIONICE

OPIS

DATUM

Skriveni šećeri

Znanost je super, šećeri su super. Znanstvena radionica o šećerima mora da je super na kvadrat! Od toliko slatkog sigurno će ti poteći sline, a njih ćemo iskoristiti u jednom vrlo slinavom pokusu o kojem ti zasad nećemo ništa otkriti.

07.03.2015.

U potrazi za vitaminskom bombom!

Aaaaaaapcihaaaaaaa! Prehlađen si i dobro bi ti došao vitamin C? Možemo ti pomoći! Saznaj ima li više vitamina C u brokuli ili u limunu, te kako slavni C pomaže. Kad na kraju sam osmisliš i pripremiš vitaminsko piće, u ustima će ti eksplodirati vitaminska bomba!

14.03.2015.

Slasna DNA

Želimo li vidjeti kako izgleda DNK, trebat će nam nešto što sadrži DNA. To uopće nije problem jer sva živa bića sadrže DNK. Možda ste se već razveselili, ali ne, ne možete dovesti svog mlađeg brata ili kućnog mačora Mikija da radimo pokuse na njemu! Postoje i prikladniji izvori DNK....

21.03.2015.

Probudite svoja osjetila!

Bile one smeđe, zelene ili plave, tvoje oči nekad stvarno zakažu, a još i imaju i slijepu pjegu. Koliko ti dobro "rade" sluh, njuh i dodir? Kako uz pomoć crnog i bijelog papira vidjeti boje i zašto čokoladu trebaš jesti vrhom jezika saznaj na našoj radionici o osjetilima.

28.03.2015.

Prethodni članak Sljedeći članak Stranica pripremna za print Pošalji članak prijatelju Napravi pdf od članka

Ostali članci
17.9.2020. - Bioteka otvorila upise u novu sezonu STEM radionica!
08.10.2019. - Odabrano je 20 škola za sudjelovanje u projektu LORA!
17.9.2019. - Produljen je rok za prijavu škola za projekt LORA!
08.9.2019. - Poziv osnovnim školama za sudjelovanje u inventivnom projektu za obrazovanje
31.8.2018. - Uspješno dovršen 2. razred PANDA edukacije!

Komentari su vlasništvo autora. Bioteka.hr ne odgovara za sadržaj u komentarima.

Poveznice

Korisničko ime:

Bioteka novi logo

Bioteka - udruga za promicanje biologije i srodnih znanosti

© sva prava pridržana, 2019.