Dođite na Biotekin ljetni znanstveni kamp na Lošinju!
Autor Kristina Duvnjak 07.7.2015. ( 1098 pročitano ) Članci istog autora

Kamp„Bioteka u pokretu!“ sprema svoje epruvete, kapaljke, tarionike, kemikalije, radne listiće, mikroskope i mnoštvo drugih stvari u kofere i privremeno seli svoj pokretni laboratorij na našu lijepu obalu! Kako se prošlogodišnja suradnja s Institutom za istraživanje i zaštitu mora Plavi svijet pokazala uspješnom, i ove godine se naša znanstvena ekipa seli na otok Lošinj, u grad Mali Lošinj! Pripremili puno veći i bogatiji program, stoga dopustite da vam predstavimo naš:

Summer Science Camp / Ljetni znanstveni kamp!

Svoj djeci između 7 i 12 godina omogućili smo bijeg od ljetnih vrućina u fantastičan svijet znanosti gdje će svako dijete dobiti priliku postati znanstvenik na tjedan dana. Svakog znatiželjnika čekaju pokusi u kojima otkrivamo koliko vitamina ili šećera ima u voću i povrću, kako DNA napraviti vidljivom i ponijeti ju kući, koje sve boje krije lišće ili kako napuhati balone uz pomoć kvasaca! A što sve čeka one koji vole dinosaure? Samo ćemo vam spomenuti da ćete vidjeti i dotaknuti neke od najstarijih fosila ikad viđenih na našem planetu. Uzbudljivo, zar ne? A ako vam ovo nije dovoljno izazovno, vjerujemo kako će vaš gladni pustolovni duh biti sit nakon naših radionica u prirodi: izradit ćemo spravu kojom lovimo kukce i trčimo u lov, saznat ćemo kako prepoznati koje biljke su oko nas, kako složiti evolucijsku liniju uz pomoć drveća i grmova? Ima li netko spreman zaroniti gležnjevima u plićak i otkriti šaroliki morski svijet? A napraviti algalij?

Prepustite svoje dijete stručnim edukatorima, iskusnim popularizatorima znanosti udruge Bioteka, i dopustite da vaše dijete kroz zabavu i druženje s vršnjacima upozna čarobni svijet znanosti. Nek’ ti edukacija bude zanimacija!

Ljetni znanstveni kamp

Sve detalje o programu, kako se prijaviti i ostale informacije pročitajte na stranicama udruga.bioteka.hr!

Prethodni članak Sljedeći članak Stranica pripremna za print Pošalji članak prijatelju Napravi pdf od članka

Ostali članci
17.9.2020. - Bioteka otvorila upise u novu sezonu STEM radionica!
08.10.2019. - Odabrano je 20 škola za sudjelovanje u projektu LORA!
17.9.2019. - Produljen je rok za prijavu škola za projekt LORA!
08.9.2019. - Poziv osnovnim školama za sudjelovanje u inventivnom projektu za obrazovanje
31.8.2018. - Uspješno dovršen 2. razred PANDA edukacije!

Komentari su vlasništvo autora. Bioteka.hr ne odgovara za sadržaj u komentarima.

Poveznice

Korisničko ime:

Bioteka novi logo

Bioteka - udruga za promicanje biologije i srodnih znanosti

© sva prava pridržana, 2019.