Pogledajte tko je dobitnik slikovnice "Tigiji i uvrijeđena biljka Anuk"!
Autor Jelena Likić 28.10.2012. ( 1571 pročitano ) Članci istog autora

Tigiji i uvrijeđena biljka Anuk (ilustracija: Geologika)U Mjesecu hrvatske knjige, posvetili smo pozornost ekološkoj slikovnici hrvatske autorice Nikoline Bošnjak, „Tigiji i uvrijeđena biljka Anuk". Serija slikovnica o Tigijima namijenjena je najmlađima, kao i učiteljima i svima koji rade s djecom.

Cilj ekološke slikovnice o Tigijima je da pouči najmlađe etičkim, moralnim i duhovnim vrijednostima te da navede na promišljanje o odnosu prema okolišu i planetu Zemlja. Autorica kroz slikovnicu naglašava važnost brige za prirodu, životinje i planet, kao cjelinu.

Prošli smo vas tjedan pozvali da sudjelujete u darivanju koje smo, u suradnji s autoricom slikovnice, Nikolinom Bošnjak, za vas pripremili. Najkreativnije objašnjenje zašto baš ona treba dobiti ovu knjigu poslala nam je Josipa Maričić iz Obrovca na čiju će adresu uskoro stići jedan primjerak slikovnice!

Čestitamo dobitnici ovog vrijednog edukativnog izdanja, a svim drugim sudionicima zahvaljujemo na sudjelovanju!

Posebna pogodnost

Od listopada 2012., Mjeseca hrvatske knjige, slikovnicu „Tigiji i uvrijeđena biljka Anuk" možete naručiti putem portala Biologija.com.hr i Bioteka.hr uz popust od 5% na redovitu cijenu od 85 kn. Javite nam se na e-mail: kontakt@bioteka.hr, nakon čega ćete primiti narudžbenicu i ostale detalje u vezi plaćanja i dostave.

Za više informacija o ovoj knjizi, ali i drugim izdanjima autorice, posjetite Facebook stranicu Tigija.

Knjiga se može naručiti i direktno od nakladnika, putem e-maila: geologika@post.t-com.hr ili telefonski, na 091 / 2279-958.

Distributeri: Superknjižara i AGM

Stranica pripremna za print Pošalji članak prijatelju Napravi pdf od članka Prethodni članak Sljedeći članak
Komentari su vlasništvo autora. Bioteka.hr ne odgovara za sadržaj u komentarima.